23 Mayıs 2010 Pazar

DİDİM CANLAR EMLAKTAN SATILIK TRİBLEX

Kategori: [SATILIK] Villa
İl/İlçe: AYDIN / Dİdİm
Fiyat: 170.000 [TL]
Semt: ALTINKUM
Kat Adedi: 3
Kullanım Alanı: 200 m2
Isıtma: Klima
Kat: Giriş katı
Oda Sayısı: 4 + 1
Banyo/Tuvalet: 2
Otopark: Açık
Depozito: [istenmiyor]
Emlak Tipi:
Manzara: Şehir
Özellikler:
Klima Balkon Teras Panjur Hidrofor Merkezi sıcak su Bahçe Kablolu TV Çanak Anten / Uydu Yayını Mobilya Tripleks Alarm Beyaz Eşya Jakuzi Çelik Kapı
Açıklama:
DİDİM CANLAR EMLAKTAN SATILIK TRİBLEX ALTINKUM MERKEZDE 4+1 200 METRE KARE DENİZE SADECE 100 METRE YÜRÜYÜŞ MESAFESINDE FUL EŞYALI,DAYALI DÖŞELİ,KLİMALI,YAZ GÜNLERİNDE MUHTEŞEM BAHÇESINDE İÇKİNİZİ YUDUMLARKEN KALABİLECEĞİNİZ ŞIK TRİBLEX.DİDİM CANLAR EMLAK......BİZE DANIŞMAK MENFAATİNİZE..NOT: DİĞER İLANLARIMIZI GOOGLE'DAN...... DİDİM CANLAR EMLAK YAZARAK .....GÖREBİLİRSİNİZ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder